A good day

Jag bloggade inte igår för att jag hade så himla ont i huvudet och jag kände inte för att anstränga mitt huvud efter skolan.

Men idag var det skola och den var faktiskt helt okej, jag umgicks lite mer med dom jag inte "brukar" vara med och det var riktigt kul.
Sedan drog jag till stallet och red på Tuti och vi fick rida lite mer självständigt och sen övade vi på dom vändande hjälperna.
Men shit vad tiden går fort! Det är totalt 2 gånger kvar jag rider på ridskolan sen ska jag börja rida på min medryttarponny istället.

Men efter stallet kom jag hem åt mat, duschade och tvättade lite kläder och kollade instagram och jag bara wow!
Jag fick även ett fint sms av en jag känner och jag är fortfarande så himla varm i kroppen av det, kärlek till dig! 



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn: (Obligatoriskt)
Kommer du tillbaka?

E-post: (Bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Copyright Geekthechic
" target="_blank">
/a>
Follow on Bloglovin Instagram