Tragiskt

Har ni tänkt på hur vissa människor behandlar sina hästar, att vissa är jätte snälla mot dom och andra helt ärligt plågar sina djur...
 
Till exempel att rida i rollkur alltså när man binder hästens "nos" väldigt nära bringan...
Jag tycker värkligen att det är djurplågeri eftersom att det är skadligt för hästen att gå så.
 
 
 
 
 
Ja bilden är tagen från Google...
Men ser detta ut som att en häst vill gå så med vilja?
 
Tänk dig att du ska ha hakan mellan nyckelbenen... Det kan inte vara skönt eller?
Nu kanske jag låter arg och bestämd men det är jag faktiskt, jag bra kom på det och var tvungen att skriva av mig lite bara för att det är så hemskt.
 
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn: (Obligatoriskt)
Kommer du tillbaka?

E-post: (Bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Copyright Geekthechic
" target="_blank">
/a>
Follow on Bloglovin Instagram