VIDEON KOMMER SOM JAG SA

Som jag sa för några dagar sen... Jag vet inte vilken tid videon laddas upp här men det är på väg upp från Videofyme. 
 
Och förlåt för riktigt usel uppdatering idag men dagen har bara flygit iväg först var klockan ca. 2 och då sa jag jag bloggar vi halv tre... Sen helt plötsligt var kl. halv sju då åt vi mat, sen har jag fixat och redigerat videon och nu är vi här.
 
Men idag var vi på en fin och lång sandstrand där vi badade och solade och såklart simmade hunden lite också. ✌ Men vi ska övernatta en till natt här i båten, men imorgon åker jag hem och då ska jag vara hemma och inget kommer ivägen för bloggandet en gång till. Men vi får se hur bloggandet blir imorgon förmiddag för min mobil har snart inget batteri kvar och det är inte det enklaste att ladda den i båten...

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn: (Obligatoriskt)
Kommer du tillbaka?

E-post: (Bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Copyright Geekthechic
" target="_blank">
/a>
Follow on Bloglovin Instagram