SKUMT INLÄGG

HEMMA:
Här hemma har vi nu gäster (våra grannar) och vi har precis ätit mat och det var något italienskt som jag inte tyckte var så gott...
Men snart är det dags för efterrätt som jag tror kommer bli gott men det vet jag inte vad det blir.
Jag lekte med grannarnas 3 åriga son på studsmattan och hade faktiskt kul. Sen har vi lek mer ute men även lite kurragömma inne.
 
STALLET:
Men jag är nervös inför imorgon, jag vet inte varför jag är nervös men aja.
Jag vill bli fodervärd på Tuti men det krävs att vara med i tävlingsgruppen och jag och min kompis Johanna försöker ta oss dit så fort som möjligt så vi får varsin foderhäst.
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn: (Obligatoriskt)
Kommer du tillbaka?

E-post: (Bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Copyright Geekthechic
" target="_blank">
/a>
Follow on Bloglovin Instagram