Artonde november tvåtusentretton

Usel update... Jag vet, jag vet.

Dagen var huller om buller.

Det började med första lektionen "mentorstid" och den var ointressant och tråkig...

Efter det frågade min kompis Johanna om jag ville följa med henne och rida, jag tackade JA.

Efter skolan drog vi till stallet hämtade hästarna fixade iordning dom och red i de gigantiska ridhuset.

Jag red inte på någon (vad ska man säga) "egen" häst utan jag, Johanna & hennes syster bytte lite när som :)

Det kommer säkert en video på det (måste bara få alla filmer och redigera dom) 
(videon från tävlingen kommer lite senare för det är mer fix och trix med den) 

Jag var även helt ensam (förutom chauffören) på bussen när dom andra hade gått av...
"I am so lonely"









Kommentarer
Postat av: ...

Dålig update har det ju inte direkt varit :P

Svar: Haha nej det har du ju rätt i.. Men jag menade mer under dagen så ni inte får allt på en gång :)
Ellen Persson Södling

2013-11-18 @ 20:56:28

Skriv din kommentar här:

Namn: (Obligatoriskt)
Kommer du tillbaka?

E-post: (Bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Copyright Geekthechic
" target="_blank">
/a>
Follow on Bloglovin Instagram