a weird day (i think)

Idag har det inte varit någon direkt intressant dag..
Förutom att min kompis ritade en mustasch på mig sista lektionen (ska nämligen ha mustasch imorgon på viakvällen som skolan har).
Sen på vägen hem mötte jag och polaren någon knarkare som inte var helt "klar" i huvudet... 

~ Scary

Sen i stallet red jag Tuti och vi hoppade, jag och ridläraren tyckte att det gick bra och att det var kul!
Jag hjälpte även till på nybörjarpasset efter.
Sen kom jag hem och åt mat, tvättade kläder och fixade massor av andra saker.

Ska försöka få upp ett självförtroende pepp imorgon vid lunch tiden.




Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn: (Obligatoriskt)
Kommer du tillbaka?

E-post: (Bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Copyright Geekthechic
" target="_blank">
/a>
Follow on Bloglovin Instagram