update

Det har varit väldigt dålig uppdatering känner jag...
 
Men det har varit mycket i skolan och allt, men nu är jag tillbaka.
Igår var det alla hjärtans dag, den spenderade jag med många polare och en övernattning.
Många sms och snapchats! Det är då himla kul när människor bryr sig och köper eller skriver något till en.
Tack alla som har gjort det till mig!
 
Men idag har jag varit med brorsan och handlat för att laga mat, det blev kyckling och det blev jättegott.
glömde tyvärr att fota det men, men, jag får skärpa mig och börja ta och fota allt.
 
Det ska även bli mycket bättre uppdatering här på bloggen så vi syns senare.
 
 För att det varit så mycket i skolan.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn: (Obligatoriskt)
Kommer du tillbaka?

E-post: (Bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Copyright Geekthechic
" target="_blank">
/a>
Follow on Bloglovin Instagram