Min dag

Jag har inte bloggat de 2 förra dagarna men jag var på flygplanet hem.

Men idag var det sovmorgon i skolan så jag började 9.10 sen slutade skolan 13.10 så jag hade bara 3 lektioner.
Soft! Haha

Men efter skolan så åkte jag och mina polare lite pulka osv. 
Det var kul och längesen man gjorde det.
Sen drog jag och polaren till affären och köpte en påse godis till min andra polare eftersom hon fått hjärnskakning så hon fick en liten krya på dig.

Nu så ska jag äta middag, det känns som om alla äter god och superbra mat medan jag ska äta något vi har i frysen som jag inte tycker om...



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn: (Obligatoriskt)
Kommer du tillbaka?

E-post: (Bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Copyright Geekthechic
" target="_blank">
/a>
Follow on Bloglovin Instagram