GILLAR NI?

Gillar ni den nya uppdateringen????

Jag hoppas det iallafall!!!!!!
Jag tycker själv att den blev rätt bra ju. :)
Och det hoppas jag att ni gör oxå!

Men nu ska jag SNART säga godnatt...
:(
MEN FÖRST:

Ska jag säga att det tyvärr inte blev några bilder från badet för det hann jag inte att fota för vi hade så lite tid att fixa oss....

Sen att vi ska bada igen vecka 17 så då KANSKE det kommer några bilder! ;)

Sen att jag o mina kompisar har kört lite dagisnivå på hemkunskapen!
Alltså vi gjorde chokladbollar (Mums) men vår hkk (hemkunskapk)'s lärare tyckte att det var så enkelt o simpelt o ÄCKLIGT?!?!?!?!?! Så hon kallade det för dagis nivå...

Ahapp nu måste jag tyvärr säga godnatt för jag har INGEN sovmorgon imorn.


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn: (Obligatoriskt)
Kommer du tillbaka?

E-post: (Bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Copyright Geekthechic
" target="_blank">
/a>
Follow on Bloglovin Instagram