GRÅTER FLODER

Hej, Jag hoppas att alla ni är glada!
För det är inte jag...
Först sitter jag i ca en timme för att få på dom jäkla lösnaglarna, men det var nog helt i onödan för att jag och min lillebror började bråka av någon anledning som är lite privat.
så lossnar 4 av lösnaglarna...
Sen går dörren sönder som var hanns fel egentligen men mamma och pappa skyller allt på mig och dom hotade till och med om jag inte fixade dörren så skulle dom sälja min iPhone...
Jag fixade dörren och så men då hittar jag inte en av lösnaglarna...
Och då är jag ju ledsen över att dom hotade att sälja telefonen och att jag har suttit en timme i onödan.
Men sedan kommer pappa in och säger massa saker som att jag är elak och att han är besviken och ångrar att han betalade tävlingen.
Så nu är ju jag ledsen och så men detta är ingen Deppblogg! Men jag var bara tvungen att skriva av mig eftersom allt händer på en gång!

Kommentarer
Postat av: Ewa Persson

Skruttan. Om du sover gott i natt så känns det mig mycket bättre i morgon. Livet är och kommer alltid att vara som regn ena dagen och sol nästa dag så är det för oss alla. Om man försöker se till att det är sol mesta tiden så är det mycket roligare

2013-04-25 @ 22:02:23

Skriv din kommentar här:

Namn: (Obligatoriskt)
Kommer du tillbaka?

E-post: (Bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Copyright Geekthechic
" target="_blank">
/a>
Follow on Bloglovin Instagram