SORRUUU

Sorruuuu för dålig uppdatering idag men jag har haft fullt upp (dagen har varit för kort)....

Jag började med att gå försent hemifrån till skolan och då tjafsade pappa och jag om det och få var jag tvungen att ha cykeln...
Sen så var det en tråkig men ändå snabb dag i skolan... :)
Och efter skolan cyklade jag hem och åt mellis och bytte till ridkläder! :)
Så cyklade jag och Johanna upp till stallet och red!

Och vi hoppade 5 studs utan stigbyglar.
Det var kul för jag fick rida Tuti min lille plutt ögonsten tjockis!!!

Sen kom jag hem och då messade jag men några personer sen duscha jag sen messa igen sen äta sen messa och...

Nu ska jag sova så sovsött! ;)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn: (Obligatoriskt)
Kommer du tillbaka?

E-post: (Bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Copyright Geekthechic
" target="_blank">
/a>
Follow on Bloglovin Instagram