SUPER NÖJD

Oherregud va nöjd jag är!!!!
I stallet gick allt bra förutom att jag var skit nervös och stressad...
På uteritten med kompisarna som uppvärmning gick det sämre för han lyssnade inte på när jag bromsade, men när jag red ut helt själv med honom gick det mycket bättre!
Sedan på framhoppningen så gick det galant han lyssnade på när jag drev på och när jag bromsade.
Sedan var det min tur att hoppa banan där domare, publik och funktionärer var...
Jag kände hur jag fick ont i magen för att jag var nervös men den nervositeten var nog i onödan för det gick super!!!
Det gick bättre än vad jag hoppats!
Jag kom egenom banan felfritt och han kändes mjuk och skön.
Men det jag kunde ha förbättrat var att styra vägen lite bättre och ha mer samlad galop.
Men jag är nöjd!
 

Kommentarer
Postat av: Yeey

Grattis! Vilken plats?

Svar: Det var ingen placering för jag hoppade 60 cm clear round och då tar dom inte tid ;)
Ellen Persson Södling

2013-04-28 @ 15:53:13
Postat av: Ewa Persson

Duktigt gumman😘👍

Svar: Tack farmor!!!
Ellen Persson Södling

2013-04-28 @ 18:14:32

Skriv din kommentar här:

Namn: (Obligatoriskt)
Kommer du tillbaka?

E-post: (Bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Copyright Geekthechic
" target="_blank">
/a>
Follow on Bloglovin Instagram