Förklaring

Jag är ledsen för att jag inte har bloggat men jag prioriterar skolan först sen kommer såklart bloggen men jag hade den längsta dagen i skolan idag också så då var det jätte jobbigt och lektionerna är nästan direkt efter varandra (känns det som iallafall) och sen så var jag nere på stan eftersom jag har lite jeans-kris för jag behöver ett par svarta jeans för jag ska på begravning nästa fredag så jag ska gå ner till stan imorgon och kolla om dom fått in andra storlekar i byxorna för det fans inte i min storlek just nu...

Men nu vet ni ❤❤❤

https://cdn2.cdnme.se/4002029/7-3/pic_521f7bd2e087c31bf3b76e9a.jpg" class="image">


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn: (Obligatoriskt)
Kommer du tillbaka?

E-post: (Bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Copyright Geekthechic
" target="_blank">
/a>
Follow on Bloglovin Instagram