OK

Nu ska jag börja försöka att verkligen hitta och vara där det är 3G så jag kan blogga! För jag har inte kunnat blogga mer än 1 inlägg per dag även fast jag har försökt med minst två... Men nu ska jag verkligen ta bloggandet här ute på landsort seriöst som det var när jag var hemma. SÅ NU KÖR VI! (med stora bokstäver) heja heja. Så jag kommer vara mer uppdaterad på bloggen eftersom jag även har tappat läsare under tiden jag har varit här... Det år tråkigt, men jag hoppas att jag får tillbaka dom nu! Jag kommer även att ha tidsinlägg så att jag inte måste gå upp på ett högt berg varje gång jag ska blogga. Men jag kommer göra mycket för att få upp statistiken så mina underbara läsare blir glada. ❤❤

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn: (Obligatoriskt)
Kommer du tillbaka?

E-post: (Bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Copyright Geekthechic
" target="_blank">
/a>
Follow on Bloglovin Instagram