SEG DAG

Idag har det varit en allmänt seg dag ovh inte bara det, det har varit så varmt så jag trodde att jag skulle smälta för en stund. Men vi var och fiska idag igen men jag fick inget, brorsan fick men dom slängde vi i igen. Sen har jag tränat hunden, jag tror inte jag har gjort så mycket mer förutom att jag drömde en jätteskum dröm under natten.
 
Men idag har jag funderat på vad jag ska köpa åt min kompis och jag har äntligen kommit på det! Så det är bara att åka in på fredag och köpa det.
 
Sen när jag kommer hem på fredag kommer det även att bli bättre uppdatering. Längtar faktiskt lite på att åka hem nu... Det ska bli skönt, men jag vill inte lämna vovven. :(
PROBLEM.
 
(Bild från landsort i midsommras.)
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn: (Obligatoriskt)
Kommer du tillbaka?

E-post: (Bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Copyright Geekthechic
" target="_blank">
/a>
Follow on Bloglovin Instagram