DÅLIG STATISTIK

TJABA!

På lunchen idag pratade jag och mina kompisar om statistik på bloggar o så...

Här är ungefär våran konversation:

Kompis 1: Jag tror jag ska lägga ner min serieblogg.....
http://www.classnerd.com/ Jag har så himla dålig statistik!!! Och typ 0 kommentarer!!!

Alla andra: NEJ!!! Varför det!?!?!?!

Jag (Ellen): Hur länge har du haft den äns???

Kompis 1: ca. 2 månader typ...

Jag: Men vafan det är ju ingenting!!!

Jag: Jag har haft min blogg sen typ oktober....

Kompis 2-3: Hahahahaha

Jag: Jag har haft jätte dålig statistik den här veckan..!!!!!...!!!!...

Kompis 1: Ingen kan slå min....


Så visar det sig att hon inte hade någon statistik alls haha stackarn men kolla gärna hennes blogg om ni är typ "SERIENÖRDAR" nej men om ni vill börja kolla på en serie typ... ^^

INTE JAG JAG ÄR ABSOLUT INGEN SERIENÖRD HAHA!......


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn: (Obligatoriskt)
Kommer du tillbaka?

E-post: (Bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Copyright Geekthechic
" target="_blank">
/a>
Follow on Bloglovin Instagram