IDAG

Idag hade jag tänkt att vara med en av mina kompisar alltså Mathilda med henne hade jag tänkt att plugga med o prata o så...

Jag skulle vara med henne efter jag sett klart filmen "Hobbit"

Men tydligen så sa mamma att jag var tvungen att gå ut o springa o sen skulle vi tydligen oxå fira farfar för han fyllde år i fredags samma dag som min mormor o morfars (halva min) hund fyllde år! ^^

Så det blev inget med Mathilda......

Men sen så stack jag ut o sprang 3 - 3,5 km... (Inte så mycket men det kommer mer träning lugn bara)! :)

Sen så stretcha jag lite o duscha sen så gick vi till farföräldrarna och åt god middag och efterrätt! :D

Sen kom vi hem jag pluggade! Till prov och spanska läxa!

Sen så la jag ut en bild på instagram (elleniius) (heter jag) där det stod
1 like = 5 situps
1 kommentar = 5 armhävningar
Shoutout = 10 sekunder planka

Så jag har även gjort 65 situps 15 armhävningar oså 30 sekunders planka!

Sen har jag 25 situps imorgon jag ska göra oså!

Så jag har börjat tycka det är kul att träna så går till o hem från skolan varje dag, sjunger tisdagar (de är inte så mkt träning men ändå), rider onsdagar, ut och springa torsdagar o söndagar!

Så jag inte känner mig som en liten tjockis när jag äter godis o så!!!.... ^^

:)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn: (Obligatoriskt)
Kommer du tillbaka?

E-post: (Bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Copyright Geekthechic
" target="_blank">
/a>
Follow on Bloglovin Instagram