TRÄNING I DAG!

Idag har jag tränat så att min kropp hade typ inget mer att förbränna så jag typ spydde (nästan)...

Först går man på 20 minuter till skolan sen 20 min. hem till farmor o farfar för att äta...
Sen springa hem för att byta till ridkläder....
Köra till stallet o vi blev lite sena så stressa sönder där.....!

RIDER 45 minuter

Åker hem o mamma ska ut o springa oså!
Så jag följer med på löpning 3 km...

Sen på slutet av de 3 kilometrarna så kändes det som jag skulle spy för jag hade inge mer att förbränna...

Sen så skulle jag o mamma stretcha oså skulle vi tydligen stå plankan 1 minut sen vila sen 1 minut till sen så klarade jag bara 40 sekunder av andra minuten.....

Då kallar mamma mig lat som ett skämt!

Ja du det har jag tränat idag... ^^

Men det var helt värt det för jag mår toppen nu!!!!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn: (Obligatoriskt)
Kommer du tillbaka?

E-post: (Bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Copyright Geekthechic
" target="_blank">
/a>
Follow on Bloglovin Instagram