FUNDERINGAR

Nu sitter jag och funderar på om jag ska hoppa över sånguppvianingen och rida en privatlektion men min kompis Johanna. Det lutar mot att hoppa över men jag är inte riktigt 100% säker än...
Sen funderar jag på om min kompis favorithäst ska säljas till en som hyr henne på lördag, det är hennes elefantraket och hon är orolig och nervös om hennes favorit ska säljas, hon kommer bli ledsen ifall det händer för det blir som ett slags band mellan människa och häst. Men nu ska jag fixa lite saker här och där och fortsätta fundera.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

❤Lisa❤

2013-05-30 @ 20:31:08

Skriv din kommentar här:

Namn: (Obligatoriskt)
Kommer du tillbaka?

E-post: (Bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Copyright Geekthechic
" target="_blank">
/a>
Follow on Bloglovin Instagram