UPDATE

Det har varit lite dålig uppdatering på bloggen dom här 3 dagarna men det beror på att jag bor hos farmor och farfar och då kan jag inte vara aktiv hela tiden. Men jag flyttar hem imorgon så då kommer det att bli bättre uppdatering!
 
Men idag har varit en grym dag, först så åt jag god och nyttig frukost sen så fixade jag lite saker och var med min kusin och bror, sen gick jag på dansuppvisning med 2 kompisar för att kolla på beeesti, sen räknade jag och farfar matte för matteprovet vi har på fredag första lektionen, kollade jag och farmor och Johan på mästarnas mästare och såklart hockey!
 
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn: (Obligatoriskt)
Kommer du tillbaka?

E-post: (Bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Copyright Geekthechic
" target="_blank">
/a>
Follow on Bloglovin Instagram