VIDEO ELLER INTE

Hej sorry att jag inte har bloggat men jag skulle göra en videoblogg men jag kom bara till halva den för sen dog min mobil på batteri och så.
Och då tänkte jag skriva ett inlägg men då var det mat och sen pratade jag och mamma om mitt dåliga betyg B på en läxa i idrott och vi kom fram till att jag ska prata med läraren. Men i alla fall så glömde jag att blogga efter och jag och mamma pratade om att hälla salt på sniglar. Sen sminkade jag mamma och det blev riktigt bra! Och nu är vi här och jag säger "Lovar att de blir bättre uppdatering imorgon" Det känns som att jag säger det hela tiden med aja hejdå.
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn: (Obligatoriskt)
Kommer du tillbaka?

E-post: (Bara jag som ser)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
Copyright Geekthechic
" target="_blank">
/a>
Follow on Bloglovin Instagram